Upp och ner, ner och upp

I måndags var jag och plockade bort mina stygn och numera är jag fri från allt som har med sjukhuset att göra=) Sedan en vecka tillbaka kör jag fullt ut på innebandyträningen och enligt föräldrarna på läktaren så ser man ingen större skillnad på mitt agerande nu efter operationen mot hur det såg ut innan. Fram till kvällens träning tycker jag att allt har fungerat bra, men idag tog det helt enkelt stopp. Det kändes lite som att mitt knä hakade upp sig och jag valde därför att kliva av efter halva passet. Det är inte helt omöjligt att det är en form av överansträngning eftersom jag har kört ganska tufft den senaste tiden. Nu hoppas jag dock att en god natts sömn ska rätta till de små problemen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback