Min jul...

...spenderade jag med nära och kära. Julafton firades med familjen och farmor & farfar hos mina kusiner i Åstorp där en traditionsenlig middag, paketer, julklappsspel och trevligt sällskap förgyllde vår kväll. Det är alltid kul att få presenter, men jag måste säga att det faktiskt var roligare att ge denna gång. För en gångs skull så kändes det som att de flesta julklappar satt mitt i prick=) 

För egen del bockar jag och bugar för det som jag fick! En resa, prylar till lägenheten, köksartiklar, pengar, presentkort, skönhetsprodukter och diverse andra småsaker gjorde att jag också satt med ett leende på läpparna=)

Dagen efter fortsatte vi med en familjelunch hos mamma och pappa med både mormor & morfar samt farmor & farfar. Julen är en mysig tillställning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback