FBC Engelholm - Hjärnarp 7-3

Detta var en rolig match, även om vi inte var riktigt på tårna. Vi kändes lite ringrostiga och vårt spel flöt inte lika bra som det brukade göra. Jag antar att vårt underläge på 0-2 bevisar detta... Någon större fara tyckte jag dock aldrig att det var utan när vi satte lite högre fart så hängde inte Hjärnarp med. Deras uppspel var allt som oftast en långboll i luften, vilket jag tror missgynnade dem. De har så pass duktiga spelare så den vägen ska de inte behöva gå. Vi tackade dock för det och allt som oftast klev vi framför deras forward och vann de bollarna.

Halva säsongen har nu passerat och efter dessa 11 omgångar är vi obesegrade. Vi har gjort 116 mål och släppt in 16... Jag måste säga att vår målskillnad på +100 är rätt bra=)

Nu väntar lite julledighet innan vi drar igång igen. Hjärta för varandra - ingen ska rubba oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback