En liten tår i ögat

Beslutet är taget och det kändes lite vemodigt när jag lämnade mitt definitiva besked. Det kommer inte att bli någon fotboll för mig i år vilket till största del beror på att kroppen, i kombination med ett heltidsjobb, inte längre orkar att dubblera två idrotter. Som jag tidigare har nämnt så valde jag att spela innebandy en säsong till och att göra en repris från förra året blir helt enkelt för tufft. Jag kände mig otillräcklig på båda planerna och just nu behöver jag bara vila från alla bestämda träningstider för att samla motivation till vad som komma skall. Jag vet att jag kommer sakna fotbollen mycket för det har trots allt varit en stor del av mitt liv under många år. Därmed inte sagt att jag har lagt skorna på hyllan för gott utan det är möjligt att jag snörar på mig dem i framtiden igen=)

Jag önskar tjejerna i ÄFF ett stort lycka till och jag kommer följa deras väg mot högre höjder! 




Jag kommer sakna känslan av att vinna en närkamp...


Jag kommer sakna känslan av att spela match...


Jag kommer sakna känslan av att skjuta...


Jag kommer sakna känslan av att göra mål...

Alla bilder är lånade från upsphoto.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback