FBC Engelholm - Hjärnarp 12-2

Att det bara skiljer en division på oss var svårt att tro, klasskillnad! Hjärnarp fick knappt låna bollen och när de väl hade den så tog det inte lång tid förrän vi snodde tillbaka den igen. Det börjar kännas som en tjatig analys, men som vanligt fungerade vårt försvarsarbete klockrent. Att det dessutom lossnade framåt idag var skönt. Om det sen berodde på att motståndet var för dåligt eller om det berodde på att vi var bra låter jag vara osagt. Detta var min tredje match på fyra dagar (innebandy tors, fotboll fre, innebandy sön), vilket benen kände av på uppvärmningen. Ett par byten in i matchen så försvann det dock och kom inte tillbaka förrän någon timme efter slutsignalen=)

Denna gång ger jag beröm till hela min femma. Sofia pressade Hjärnarps backar perfekt och fick dessutom göra tre mål. Emma spelade säkert och fungerade, precis som tidigare, bra ihop med fröken Glebe som hade hög fart under fötterna. Min backkollega Elina var stabil och att vi är så nära vänner privat är inget som missgynnar oss. Vi vet var vi har varandra=)


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag instämmer <3

2010-09-06 @ 22:16:25
Postat av: Emma

Håller med fungerade bra för oss alla och det var riktigt kul att lira ihop.. =)

2010-09-06 @ 22:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback