Konferens på Halkidiki: 23-26 september

Varje år åker vi iväg på konferans med Horwath Sverige. Denna gång begav sig 130 stycken ekonomer/revisorer till Grekland för utbildning och teambuildning.


Jag och Veronica

Kvällarna hade olika tema. På torsdagen fick alla vars ett lakan och en olivkrans som man skulle klä sig i. Det blev enormt många olika stilar, men jag måste säga att det var en väldigt skön utstyrsel=)


Peter H och Martin


Full laddning inför kvällen


Innan middagen samlades vi nere på stranden.


Det blev mycket skålande, i alla fall för vissa. Själv hade jag ju innebandymatch på söndagen så jag avstod från allt vad alkohol hette. Nackdelen var att jag blev trött mycket fortare än alla andra!




Vilket kärt kort;)


Martin, jag, Veronica och Nisse




Vi hade varken mycket fritid eller mycket sol. Så fort det blev några minuter över (när det inte var molnigt) så tog vi dock tillfället i akt och slängde oss i solstolarna.


Hotellet hade tre stora poolområden. Jag hade flyt med rumsplacering och fick denna terass.  


Vilket sammanträffande att alla bär vitt och blått... Eller inte, tema för kväll nummer två var nämligen "Greklands färger"






På lördagen var en båtutflykt inbokad. Detta var något som jag hade sett fram emot, men som kan ses på bilden så var det inget vidare väder. Det blåste och några regnstänk fick vi också känna på.


Vädret till trots var det ändå många som badade.


Sista kvällen var den bästa sett till vad som serverades till middag. Jag kan vara lite kräsen när jag är utomlands och brukar ofta hålla mig till rätter som jag känner till. Under dessa dagar var dock all mat förbokad och man fick snällt äta vad som serverades. Musslor, bläckfisk, lamm osv var inte något som jag skrek efter, men på lördagen bjöds det i alla fall på supergod fisk.


Anneli, Ann och Marie E


Fredrik, Jonas och Karin


Kim, Jonas, Martin och Peter T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback