IBF Göteborg - FBC Engelholm 4-2

Vi skapade chanser, och vi missade dem. Vi gjorde mål, men det dömdes bort. Vi gjorde fler mål, men alldeles för sent. Detta var helt enkelt en match som inte gick vår väg. Alla slet som djur och bortsett från att vi inte fick in bollen så gjorde vi vad vi skulle. För egen del så kände jag mig nöjd med min insats. Mina förutsättningar var inte de bästa (på grund av mina tjänsteresor så hade jag ju inte spelat mycket innebandy de senaste veckorna, jag drogs med ett irriterat knä samtidigt som jag hade en tjock hals), men det gick över förväntan. Jag tror dessutom att jag slog något personligt rekord i antal täckta skott under en och samma match. De hade många "Tinor" i sitt lag (internt;) och just nu ser mina ben gräsliga ut!

En förlust svider alltid och inte minst i det läge som vi befinner oss i nu. Om vi fortsätter att köra på som vi gjorde i lördags så är jag dock övertygad om att poäng kommer att börja trilla in!

Lördag 16/10 kl.14.00: FBC - Ingelstad


Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, nu kan du inte klaga på mig längre! (a)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback