En oplanerad lördagkväll förvandlades till en fullplanerad=)

Igår var jag på spontanmiddag hemma hos Madde. Hon hade samlat ihop ett trevligt gäng där det skvallrades på hög nivå (eller i alla fall enligt killarna, för oss var det som vanligt;) När jag träffar just dessa personer så brukar jobbet komma på tal och eftersom vi är verksamma inom samma bransch är det alltid extra intressant att diskutera, både det ena och det andra;) 

Det gäller att känna rätt personer och eftersom Filip är så duktig på att spela gitarr så har han lovat mig några lektioner=) Vi diskuterade det redan i somras när vi övade lite på en
fest, men pga tidsbrist har det inte blivit av. Nu ska vi dock göra slag i saken och förhoppningsvis kommer jag kunna utöka mitt, för tillfället begränsade, kunnande.

De andra avslutade kvällen på M&M, men själv begav jag mig hemåt. Jag var trött och eftersom söndagen skulle innebära farsdagfirande på flera håll så ville jag vara utvilad. Tack Madde för det trevliga initiativet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback