Kvalitetstid med familjen

De senaste dagarna har jag haft ganska mycket ledig tid och jag har därför passat på att ägna den åt familjen. I fredags bjöd lillebror mig på middag och sen hade vi myskväll framför Idol=) På lördagen stod släktkalas på schemat och på söndagen var jag hemma hos mamma & pappa för att kolla Halmstad - HIF. Ikväll är vi träningslediga från innebandyn (underbart eftersom vi har världens i särklass sämsta tid på måndagar!) och jag har åter igen begett mig hem till föräldrarna. Denna gång är det BP - MFF som lockar där jag givetvis håller tummarna för en skåneförlust. Precis som vanligt kommer soffan att bli full och det gäller att vara ute i god tid om man vill ha en säker sittplats;) Idag var jag först, men morfar kom inte långt efter och vi hade turen att få våra vip-platser;)


Skiathlos 2010 - Jag och lillebror


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback