IDOL 2010

I fredags var vi ett gäng som begav oss iväg till Malmö Arena för att kolla livesändningen av IDOL. Vi inledde kvällen med grillbuffé i arenans restaurang innan vi intog våra platser. Mäktigt!


Pill, Frida och Sofia


Sofia och Carro


Förväntansfulla inför vad som komma skall=)


Elina, Frida och Pill


Under tiden som vi väntade på att sändingen skulle dra igång så underhöll de tidigare utröstade idolerna. Här är det Geir som showar.


Min personliga favorit, Peter Jihde, intar scenen. Han var störtskön och det var väldigt roligt att följa hans personliga peppning innan kamerorna slogs på=)


Juryn; Laila, Bagge och Andreas


Malmöpublikens självklara favorit, Olle!

Kommentarer
Postat av: Pillan

TACK tjejer för en helt fantastisk kväll :) Men Emlan vart är du på bilderna? vi som posade så snyggt ha ha ha Love! Puss & Kram

2010-11-29 @ 18:53:46
Postat av: Emelie Ohlsson

Pill: Haha... Där var inte en enda normal bild på mig så jag blev tvungen att sortera bort dem;)

Postat av: Elina

Tusen tack tjejer för en härlig kväll :) Då är det alltså mer än jag som lyckas med att inte alltid bli hundra på bild ;)

2010-11-30 @ 07:34:25
Postat av: Anna #25

tänk att jag befinner mig i stockholm på finalen, yeeah ;)

2010-11-30 @ 23:06:22
Postat av: Emelie Ohlsson

Till Anna: Det gör jag också! Dock inte i Globen... Vi tänkte inte längre än näsan räckte och ska flyga mitt i sändningen... Orutinerat!

2010-12-01 @ 06:46:06
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback