Blir det en fjärde seger?

När det gäller fotboll så sitter mitt självförtroende i frilägen. Skapar jag chanser och gör mål på dem så funkar det mesta andra i matchen också. På kvällens pass tränade vi just frilägen och det har jag inte gjort sedan jag skadade mig. Det är en speciell känsla, att komma ensam mot målvakten och läsa av henne. Att låta hon göra det första draget. Tidigare är det väl just det här som har varit min starka sida. Jag skulle nog vilja påstå att 95% av mina mål just har varit på frilägen. Eller egentligen säger det nog mer om mina skott. De är inte mycket att hänga i granen;)

I övrigt var det både en rolig och fartfylld träning. Jag premiärinvigde mina nya fotbollsskor och de var verkligen super! Kan jag kanske skylla på mina gamla håliga skor att det har gått lite halvtaskigt för mig hitintills;)?! Nu är det däremot ändring på det och på söndag ska mina Puma King få lämna planen som vinnare!

Söndag 9 maj klockan 17.00: Ängelholms FF - Svalöv 

Kommentarer
Postat av: Elina

Yes det blir det, TAGGA!

2010-05-09 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback