London: Söndag 16 maj



Sista dagen ägnade vi åt till att promenera runt och se oss omkring på platser som vi inte hade besökt tidigare. Så mycket som vi har gått under vår Londonvistelse vet jag inte när jag gjorde sist. Jag och Elina konstaterade att engelsmännen måste vara grymt bra tränade, eller i alla fall i rumpan eftersom det finns så sjukt många trappor...;)

På kvällen blev det mys på högsta nivå. Vi la oss alla tre i sängen och tittade på SVT Play och snackade skit. Det var helt enkelt en perfekt avslutning på en perfekt weekend=) Jag och Elina var lite oroliga för att vi inte skulle komma hem som beräknat och när vi såg informationen om att alla flygplatser i London var avstängda så gick luften ur oss. Vid klockan 4 på natten begav vi oss dock ändå iväg till Heathrow och jag kan väl inte säga annat än att vi hade en himla tur. De flesta flighter var inställda, men inte vår. Att vi lyfte 40 minuter efter beräknad avgångstid kändes då överkomligt. Allt flöt på bra och som vanligt passade jag på att sova under hela flygresan. Elina kunde tyvärr inte göra det då hon fick en väldigt social person sidan om sig...;)

TACK TJEJER! DESSA DAGAR ÄR ETT MINNE FÖR LIVET <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback