Fotbollsmatch: Bjärelaget - ÄFF 0-4

Detta var en match som jag tyckte att vi hade full kontroll över. Bjärlaget skapade inte särskilt många chanser och i andra halvlek fanns det bara ett lag på plan. Vi radade upp farliga lägen och var knappt på vår försvarande planhalva. Att siffrorna inte blev större ska motståndarna vara tacksamma för...

Jag fick ett kanonläge, men missade... Situationen har gått i repris inne i huvudet och även om inte laget behövde målet just denna kväll så kommer det att behövas någon annan gång. Inför dagens seriefinal mot Billesholm har jag suttit och läst igenom min egobok (ja, jag sparar alla tidningsurklipp där mitt namn nämns;) Förhoppningen är att jag ska minnas hur jag gjorde förr i tiden. När målen kom som på ett löpande band samt när jag och bollen gick hand i hand. Jag har dock lovat mig själv en sak. Jag ska inte lägga mina fotbollsskor på hyllan förrän jag har hittat den form som jag hade för några år sedan. Min korsbandsskada ska inte få vinna över mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback