What A Night med The Fantastic Four

Det var fyra fotbllsbrudar som var taggade för en helkväll tillsammans. Vi har alla återförenats i ÄFF och sett till medelåldern i laget så kan man ju säga att vi höjer den rejält... För någon vecka sedan bestämde vi oss för att vi skulle umgås utanför gräsplanen och det var verkligen ett lyckat drag. Jag är ganska säker på att det inte kommer dröja alltför länge innan det blir en repris=)

Jag och Elina stod för huvudrätten, oxfilé. Fint ska det va;)  


Sofia och Frida som hade mer gemensamt än vad man hade kunnat tro...


Sofia, snaxens drottning.

- Du hade ju inte behövt köpa så många olika sorter.
- Nej, men jag visste ju inte riktigt vad ni gillade...


Frida hade ansvaret för efterrätten och vilken bakelse hon slog till med. Skalet var gjort av himmelskt god choklad och innehållet ska vi inte snacka om. Det gick verkligen hem och allt slank ner utan några större problem.




Vi gav oss på Twister och det var ju lättare för vissa än för andra. Jag skyllde på att min klänning var mindre töjbar och de som var långa hade också en STOR fördel;)








Påsken till ära hade Frida fixat vars ett påskägg till oss. De var fyllda med godis...


...och toppade med lite starkare drycker.








Fnittriga tjejer påväg till Helsingborg. "Tandborstemetoden", "Bjuda-på-middag-metoden" och "Jag-har-ingen-metod" diskuterades och idag skulle det passa att byta ut den ena till "Promenad-metoden"...;)


Elina: En lång grön sak...
Frida: Böna?

Haha, det var så klockrent så det finns inte. Du påverkas mer än vad du tror Frida och i Alias är det bra att vara en god lyssnare;)









Som så många gånger förr hamnade vi först på Helsing innan vi tog oss vidare till Cardinal. Det märktes att det var löning för det var sjukt mycket folk som var ute. Köttmarknad? Priserna är dyra nu, eller vad var det vi sa. Fast å andra sidan hamnade vi ju i fyndhörnan och det var definitivt inte vår tanke...

Citat Sofia och Frida: "Det var för att ni hade klänningar. Vi lyckades ju inte så bra som er..."

Peta på - beröring?!

TACK tjejer för en perfekt kväll. Vår dans måste ha varit grym sett till hur många supportrar vi fick. Vi kanske ska ska göra ett karriärsbyte och slänga bort fotbollsskorna...;)?!

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken kväll :) Ni e bara helt underbara<3

Jag säger det igen - repris snart!

2010-03-28 @ 19:20:13
Postat av: Micke

Du är så vacker...

2010-03-29 @ 12:18:54
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket! Det var länge sen jag hade så roligt!! Trivs kanon i ert sällskap!

2010-03-29 @ 16:47:37
Postat av: Sofia

helt underbart sällskap =) verkligen en kanonkväll, tack!!!!

2010-03-29 @ 23:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback