Vardagslyx? Ja, tack!

Förra veckan var jag på bio och såg Last Song (en riktig tjejfilm, klart sevärd). Denna vecka blev det också ett biobesök och det var jag, Elina och Bettina som unnade oss det. Kvällen började med att vi träffades hemma hos mig för att kocka. Det blev hemmalagade hamburgare med ugnsbakade ciabata, gott! Mätta och belåtna (givetvis fanns det plats till popcorn;) begav vi oss till bion för att se Sex and the city 2. Jag hade mest hört negativa kommentarer om filmen så jag var inställd på att den skulle vara mindre bra. Jag har inte sett serien på TV så något riktigt fan kan jag väl inte kalla mig. Det känns dock som ett måste att se filmerna och tvåan tyckte jag faktiskt var bättre än vad jag hade förväntat mig. Att det sen inte är en film som jag kommer att se två gånger är en annan sak...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback