Inflyttningsfest i Svenstorp

I lördags vankades det fest hemma hos Alex och Frida. Den senaste tiden har de haft fullt upp med diverse renoveringsprojekt, men jag måste säga att de har lyckats riktigt bra. Trots att det inte var helt färdigt (blir man någonsin det?!) så var det väldigt mysigt. Det verkade vara ett rofyllt område och med strålande sol var det perfekt att ta fördrinken i trädgården. Jag förstår att ni trivs bra=) Tack för att jag fick äran att tillbringa kvällen hemma hos er!

Vid midnatt var vi ett gäng som begav oss vidare till Bahnhof. De hade utepremiär och det var ju fler än vi som hade tänkt avsluta kvällen där... Det var riktigt mycket folk och jag som inte har varit där på hur länge som helst blev positivt överraskad. Jag fick mersmak och jag har en känsla av att det inte kommer dröja jätte länge förrän jag hamnar där igen=)

Tyvärr var jag lite dålig på att fotografera. Eller rättare sagt så var jag usel, det blev inte ett enda kort. Jag hade väl helt enkelt annat för mig (eller var jag bara glömsk;) 

Gamla minnen dök upp, nya skapades


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack så jätte mycket själv! Jätte kul att du ville tillbringa kvällen med oss:-)

2010-06-02 @ 21:07:15
Postat av: Scott

BAHNHOF DEN 12E? :D:D



Ska bli så kul att träffa "gamla gänget" igen :D:D



<3

2010-06-04 @ 13:35:40
Postat av: Anonym

Tack för en superkväll alla inblandade :)

2010-06-04 @ 20:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback