Stjärna för en dag

Walking on sunshine...

När Linda fyllde 30 år fick hon en upplevelsepresent från laget, inspelning av musikvideo. Tiden har gått och vi har inte riktigt kommit till skott för att genomföra det hela, men i lördags var äntligen den dagen kommen. Tyvärr var det många som inte kunde följa med och vi blev till slut bara sex stycken som åkte till studion i Malmö. De missade dock något för vi hade verkligen super roligt! Linda var givetvis frontfigur och stod för solosången medan vi andra hjälpte till och körade. Det var ingen lätt låt hon valde och redan efter en träningsrunda så var våra röster lite skrovliga. Vi fick ta i enda från tårna och svetten började lacka ganska tidigt... (undra hur många gången jag sa att jag var varm?!;) När vi hade spelat in sången var det tid för nästa del, videon. Framför filmkameran kände jag mig inte särskilt bekväm och även om jag gärna dansar när jag är ute så var det inte riktigt samma sak här. Det ska bli spännande att se resultatet, men jag tror att jag kommer skämmas så mycket så att jag nöjer mig med att kolla en gång;)


Emma, jag, My, Maria och Carro = kören


Här övas det för fullt och skrattade gjorde vi i stort sett hela tiden=)


Linda får instruktioner


Redo för inspelning




Mitt upp i dansen


När vi hade gjort vårt var det Lindas tur att stå framför videokameran


Kom igen nu! Ta i mer, du kan ännu bättre;)




Bakom kulisserna

När vi var tillbaka i Ängelholm anslöt Elle, Anna och Scott. Det blev ett restaurangbesök på Pepelino (Anna ville tvunget ha fläskfilé...;) och när vi kände oss färdiga där begav vi oss vidare hem till Madde. Det var inflyttningsfest och hon hade även bjudit hem några av sina kollegor. Eftersom jag jobbar inom samma bransch så blev det en hel del intressanta diskussioner. Vi hade alla ganska lika uppfattningar och det oberoende på om man hade jobbat i ett eller tre år. Vi revisorsassistenter håller ihop!

På söndagen hade jag fotbollsmatch och därför blev det en nykter kväll för mig. Jag följde med en liten runda till Bahnhof, men efter en timme hade jag fått nog. Det är faktiskt ganska krävande att prata med berusade personer när man själv är 100% redig;)

TACK TJEJER FÖR EN OFÖRGLÖMLIG UPPLEVELSE!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tack själv det var verkligen en oförglömlig upplevelse. Vem vet vi hamnar kanske där fler gånger :) kram och tack än en gång

2010-06-15 @ 18:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback