Nationaldagen 6 juni

Min morgon började med en tur till Tåstarp. Jag och farmor hade bestämt träff klockan 7 för en timmes promenad. Vi gick i den härliga morgonsolen mellan alla gårdar och ängar. Det var en ljuvlig start på en söndag och när vi kom tillbaka åt vi frukost tillsammans med Farfar. När jag åkte fick jag med mig några blommor från deras trädgård och de står så fint ute på min balkong. Sommaren är verkligen underbar!

Eftermiddagen spenderade jag i solstolen med en bok, deckare, innan jag mötte upp familjen. Mamma och Pappa firar 23 årig bröllopsdag just idag (mamma var inte mer än 14 år när hon träffade pappa, ofattbart!) och på senare år vi haft som tradition att hitta på något tillsammans. 

En mysig dag


Kommentarer
Postat av: Pillan

Stort grattis till Dan och Annika ;)

2010-06-10 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback