What a night!

Jag vet knappt var jag ska börja, men min oplanerade lördag skulle visa sig bli en riktigt bra en! Den inleddes på stranden tillsammans med Sofia och Pillan. Vi hade mycket att informera varandra om och det blev många góa skratt mellan solstolarna. Den ena historien var värre än den andra och spänning fanns det gott om;)

Kvällen spenderade jag och Sofia tillsammans. Vi inledde med en middag på torgets uteservering, men att vi njöt av att sitta där var väl att ta i. Solen gassade och det var på tok för varmt för att man skulle kunna uppskatta maten fullt ut. Mätta blev vi i alla fall och eftersom vi ville kolla VM-matchen så gick vi hem till mig och hängde i soffan. Vi bestämde oss ganska sent hur vi skulle fortsätta kvällen, men när beslutet väl var taget gick det snabbt. Kanonerna åkte fram och det var nog dem som satte fart på oss. Farligt är förnamnet och lurig är efternamnet;) Strax efter midnatt kom jag plötsligt på att mitt handtag till toadörren var sönder. Händiga Sofia ville försöka sig på att fixa det och min verktygslåda användes flitigt. Hon lyckades och nu kan jag stänga dörren utan risk att bli inlåst. Man ska helt enkelt se till att bjuda hem rätt personer på fest;)

Tanken var att vi skulle gå ut en runda på stan, men vi hade fullt upp med diverse aktiviteter (tänk så mycket info man kan få på nätet;) och kom aldrig riktigt till skott. Till slut hade klockan blivit så mycket att vi begav oss direkt till Bahnhof istället. Först hade vi bara tänkt att gå dit och dansa någon timme, men det blev till de stängde. Det var bra musik, mycket folk och inte minst en hel del spännande personer;) Våra smeknamn duggade tätt och det var nog tur så att vi båda vet vilka vi menar när vi pratar om allt nu i efterhand!

Jag somnade alldeles för sent och redan efter tre timmar ringde mitt alarm. Vi hade bestämt oss för att om det var fint väder på söndagmorgonen så skulle vi vara på stranden klockan 9.30. När jag tittade ut så var det strålande sol och det var bara till att börja packa ihop sina saker. När jag kom ut från min port mötte jag två killar.

- Hon ska till stranden...

Han lyfte på sina solglasögon och utbrast:

- Henne träffade jag på Bahnhof igår!

Haha, så sant så... Det var den randiga tröjan som jag och Sofia hade haft stenkoll på;)

Även denna helg har varit fantastiskt bra och jag ser med spänning fram emot mina kommande månader. Tänk så mycket roligt jag har framför mig, sommaren är härlig!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, vilken oförglömlig kväll! så himla bra summerat =) hoppas på många lika bra "kanon"kvällar!!! kram

2010-07-05 @ 22:07:01
Postat av: Pillan

Tack mina vänner för en super mysig dag på stranden :) jag är lätt på nästa utgång! Som jag skrattade när jag läste om er kväll ni är för kära :) puss å kram

2010-07-05 @ 22:30:01
Postat av: Elina

Ser fram emot vår vecka Italien :) Kram<3

2010-07-06 @ 08:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback