En tempofylld shoppingdag

I veckan åkte jag, mamma, Elina och Sofia till Ullared. På vägen dit skämtade vi om att de kanske skulle göra en TV-inspelning just denna dag och det var definitivt inget som jag hoppades på. Jag har aldrig sett programmet, men jag har ju hört en massa om det och är det någonstans som jag inte vill vara med så är det där!

Det första vi såg när vi steg in i butiken var ett filmteam. Jag fick fart under fötterna och halvsprang för att slippa komma med i bild. Tydligen så märkte kameramannen detta för han fick bråttom och satte filmkameran en decimeter från mitt ansikte och följde mig en bra bit. Snacka om att vilja jävlas...

Ett par timmar senare gick jag jag i lugnan ro med min vagn. Jag slängde en blick bakåt och såg filmteamet komma rusande. Jag svängde snabbt in på en liten tvärgata och snirklade mig in mellan alla kundvagnarna. Personen bakom mig försökte göra likadant. Han var dock inte tillräckligt snabb utan haffades och fick kameran rätt upp i ansiktet för en intervju. Första frågan var:

- Klockan är bara 10, men nu har redan fyllt en hel vagn...

Mer hörde jag inte då jag så fort som möjligt försökte ta mig därifrån. I vanliga fall tycker jag att det är roligt med media, men denna gång så håller jag verkligen tummarna för att de ska ta bort klippet med mitt face!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback