En fredagskväll i Båstad


Värdinnan Anna som bjöd hem på tjejmiddag


Lollo


Emma, Lotta och Carro











Att komma till Båstad under tennisveckan är alltid intressant. Det finns mängder av olika människor att titta på och den ena beter sig värre än den andra. Anna har mycket kontakter och att hon fixade in oss på gästlistan tackar jag för. Att stå i de långa ringlande köerna hade jag aldrig orkat med och trots att det var trångt i vip-rummet så var det säkerligen ingenting mot vad det var i de övriga lokalerna.

Vi stannade lite drygt en timme och sen hade vi fått nog. Svetten rann av oss och vi var trötta i benen efter allt dansande. Det var en mycket trevlig kväll och en bra start på min semester=)

Kommentarer
Postat av: Filip Kjellgren

Lite kul att du festar Med C&L och Emma, det är mina gamla elever när jag var segelinstruktör i Jonstorp, hur känner du dom?

2010-07-27 @ 15:04:03
Postat av: Emelie Ohlsson

Filip: Det är genom min vän Anna från Båstad. Ibland är världen bra liten...;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback