Emelies 2009

ÅRETS SKADA - KORSBANDET


"Jag minns det som igår. De tre klicken upprepas i mitt inre och jag vet exakt var det hände. Min besvikna röst som hördes långa vägar och alla nyfikna blickar som tittade ner på mig. Jag kände mig så hjälplös och trots att jag inte hade varit med om detta tidigare så var jag ganska säker på vad som hade hänt. Tårarna rann konstant och det var inte förrän på kvällen när det ringde på dörren som de hejdade sig. Det drogs i olika vinklar och när jag fick beskedet var jag konstigt nog helt lugn. Dörren hann dock inte mer än stängas förrän det var kört igen. Många tankar snurrade i mitt huvud och fram till klockan var 4 på morgonen grät jag. Det fanns helt enkelt inte något stopp, men till sist lyckades jag somna. Stora delar av 2009 har fokuserats på mitt knä, vägen tillbaka - jag är tillbaka!"


ÅRETS FEST - MARTIN BRAMSELL 30 ÅR


Jag kom till Båstad som en ensam liten ängelholmare, men det dröjde inte länge förrän jag kände mig som en i "gänget".

  


Skål från årets galnaste kväll!


En vän rikare, Anna från Båstad och jag har haft många roliga stunder tillsammans.

ÅRETS BAKGRUND - MARTINAS GARDIN


Det tog inte lång tid förrän vi upptäckte denna härliga gardin. Balkongen förvandlades snabbt till en fotostudio=)






ÅRETS LEENDE


Symboliskt för många av mina minnen från 2009 - smile





ÅRETS TRÄNING - UTOMLANDS


Mina och Elinas träningspass i Kroatien var verkligen helt underbara. Det var varmt, soligt, vacker utsikt samtidigt som man hade vetskap om att dagen inte hade några måsten. Semester, välkommen till mig!


ÅRETS COMEBACK



"Jag plockade fram min matchtröja och tittade på den. I den hade jag gjort både bra och mindre bra prestationer och nu var det ÄNTLIGEN tid för oss att fortsätta det vi hade påbörjat. Sist jag hade den på mig var den blöt av både svett och tårar, det var för drygt åtta månader sedan... Där sitter många minnen i den och nu är jag redo att uppleva ännu mer, hörde jag lycklig=)"




Nya erfarenheter, nya utmaningar


ÅRETS RESA - KROATIEN






Ett naturparadis där jag och Elina roade oss med att leka med kameran=)



ÅRETS VÄNNER


Jag har spenderat många timmar med mina underbara vänner, minnen. <3 












ÅRETS ARBETSRELATERADE HÄNDELSE - KONFERENS PÅ VISINGSÖ




ÅRETS BILD - SOMBRERO


Eller inte...;)


ÅRETS LAG - FBC ENGELHOLM


Detta innefattar både vårens och höstens lag. Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag har upplevt med alla dessa människor, både på och utanför plan.






ÅRETS AVKOPPLING - STRANDEN


Min sommar var fylld med stranddagar, både med familj och vänner. Denna bild tror jag dock är en aning gammal (eller rättare sagt så ser jag att den är det, jag har inget ärr på mitt ben...), men den speglar hur jag helst av allt kopplar av på min semester=)


ÅRETS UTMANING - INNEBANDYLÄGRET


Teambuildning med innebandylaget innehöll höghöjdsträning. Skogsövernattningen kunde jag lätt ha varit utan, men att balansera högt upp i luften var en upplevelse.





ÅRETS FAMILJ - OHLSSON


Julen spenderades med nära och kära.


ÅR 2010 VÄLKOMNAR JAG MED ETT LEENDE PÅ LÄPPARNA


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilket år:) Spännande att se vad 2010 har att erbjuda....?! Resa, jaaaaaa! Love<3

2010-01-01 @ 18:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback