Gott Nytt År

Nya året firades in hemma hos Emma och Dennis. Middagen satt som en smäck och när alla var mätta och belåtna var det tid att spela spel - Med Andra Ord. Både jag och Emma förvarnade övriga om vad som skulle följas för att det skulle bli så trevligt som möjligt. Eftersom Emmas tävlingsnerv kan bli lite för stor ibland så tog hon på sig uppgiften att vara domare. Jag klargjorde väldigt tydligt att jag inte tollererar fusk, då blir jag bara tjurig... Slutliga segrare blev jag och Elina. Dennis och Grana blev tvåa medan Emil och Emmie hamnade på en hedrande tredje plats. För egen del var kvällen räddad;) 


Dennis och Emma


Emma, Elina och jag - påpälsade som bara den, super kallt!


Grana och turisten Dennis..;)



Jag höll mig så långt ifrån smällandet som jag kunde komma. Jag har aldrig uppskattat denna typ av firande och har alltid haft stor respekt för det. Att vissa dessutom bränna upp så mycket pengar på raketer har jag aldrig förstått mig på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback