Att stå i centrum är inte alltid kul...

Igår hade jag och Jennie en helkväll tillsammans. När jag hade slutat jobba tog jag mig ner till city här i Helsingborg för att möta upp henne. Först gick vi en kort liten runda på stan innan vi bagv oss till restaurangen som vi skulle äta på. Den öppnade inte förrän kl. 18 och eftersom vi hade bokat biljetter till bion Snabba Cash, som började redan kl.18.30, så var det lite tight om tid. Vi räknade dock kallt med att det skulle vara reklam första kvarten då det alltid brukar vara så. När vi hade ätit klart kände vi ändå stressen och började småspringa bort till biografen. Kl. 18.40 klev vi in i salen och vi insåg ganska fort att filmen redan var igång. Attans också... Vi hade problem med att hitta våra platser i mörkret och när vi väl hade rett ut vilken rad vi skulle sitta på så kom nästa problem, några hade satt sig på våra stolar... Jennie tog tag i det och vi fick be dem att flytta på sig. Att övriga i salongen störde sig på oss förstår jag. Själv hatar jag när folk kommer för sent...

Filmen blev jag besviken på. Jag hade väntat mig mycket mer och det är definitivt ingen som jag kommer att se två gånger. Jag funderar istället på att läsa boken eftersom den tydligen ska vara helt annorlunda. Det får helt enkelt bli ett semesterprojekt...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tur att det snart är semester ;) LÄNGTAR!

2010-01-27 @ 21:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback