En kväll värd att minnas

Denna helg var vi spellediga och därför passade Elina på att bjuda till lite fest. Jag dök upp ett par timmar innan övriga gäster kom och det blev en hel del girltalk samtidigt som vi förberedde mat och välkomstdrink. Det sistnämnda fick jag ansvara för och trots att jag inte är någon hejare på det så blandade jag på känsla. Vi var ju tvungna att smaka av och ju fler klunkar vi tog desto godare blev det;) När jag var färdig skulle vi få bort alla saker från köket. Elina hade ingenstans att sätta sin spritflaska så den hamnade i en vattenkanna under vasken. I brist på annat utrymme så får man ta vad som finns...

Melodifestival, fotboll och spotify, att vi gjorde allt för att alla skulle bli nöjda gick inte att ta miste på;) Jag tyckte i alla fall att kvällen blev lyckad och vid tolvslaget begav vi oss till Helsingborg. Varför är man ALLTID sen till tåget när man ska iväg? Jag och Elina var sist ut från lägenheten och vi fick verkligen göra ett maxlopp till stationen. Att vi inte trampade snett med våra högklackade skor är ett under! Att vi dessutom hann hoppa på tåget innan det gick var ännu mer ofattbart... Timmarna spenderades på Helsing och Cardinal, men när klockan började närma sig 5 på morgonen så gav vi upp. Tröttheten hade hunnit ifatt oss...

Som vanligt lyckas jag med de mest underliga sakerna och om jag säger mobiltelefon så vet i alla fall de som var med mig vad jag syftar på. Det är inget som jag tänker dela med mig av här, men jag måste säga att jag inte är förvånad över mitt missöde. Det var dock en himla tur att det där samtalet ringdes, hur hade det annars gått?! Ingen kommentar...


Värdinnan Elina


Tvillingarna Carro och Madde


Fredrik och Björn


Fidde


Bengan




Fidde och Niklas






Kommentarer
Postat av: Elina

Ett stort tack till alla som var med och förgyllde denna kväll, den minns vi länge... Emlan, lördagens andra löptur, ngt form av rekord?! Vi kanske ska ställa upp i High heel race ;)?

2010-02-08 @ 21:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback