En helkväll med laget


Äntligen har jag lagt ut bilderna från i lördags. Är du nöjd nu Kvist;)



Tina med en av bowlingens mästare, TP



Carro Böcker



Förlorarna! Jag kan i alla fall inte tänka mig att där fanns någon som var sämre än er;)



Elina



Härliga Pommer, alltid pigg och glad=)



Ida med sitt smittsamma leende=)



Ida och Möller, två av mina lagmedlemmar. Tidigare hade jag även ett par bilder på vår fjärde spelare Linnea, men konstigt nog så är de puts väck. Hmmm, svårt att lista ut vem den skyldiga är...;)



Sabbe


Hässleholms stolthet, Anna Gunnarsson



Innan vi skulle börja bowla så gick alla fram för att betala sin del. Elina var först: 
- Hej, jag betalar för Elina så du kan stryka mig nu.  
- Här finns ingen Elina...
- Vad konstigt! Tjejer, har ni glömt mig i lagindelningen? 
- Nej, men du står på Farmor...

Jag kom givetvis inte heller undan och fick snällt presentera mig som "Mormor". Ibland är tjerna såååå roliga;)
 

Kommentarer
Postat av: kvist

hahaha otroligt fina bilder! ja mycket nöjd ;)

2010-02-16 @ 21:14:50
Postat av: Elina

Ja visst är man nöjd med att heta farmor, Elsa, Ester eller gammelmormor, vad har vi gjort för att förtjäna det ;)?!

2010-02-17 @ 08:16:26
Postat av: Anonym

hahah. det är ju för fan ett måste ! Elina ? Emelie? känner vi några sådana ? och tack för stolthets..omnämningen.

Postat av: sabina

mycket möjligt att vi var sämst, men roligast hade vi istället ;)

2010-02-19 @ 13:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback