På liv och död

På gårdagens träning spelade vi smålagsspel. Jag, Elina och Carro mötte Linnéa och Johanna, alltså rutin mot gröngöling  (nej, jag tänker inte kalla oss gamla...;) Det blev en prestigefylld, spännande och en riktigt riktigt jämn match som kunde ha slutat precis hur som helst;) Tyvärr fick vi se oss besegrade och som straff var jag tvungen och skriva ett blogginlägg och offentliggöra vår förlust... Jag har dock analyserat vår prestation och insett att det var en nackdel med avbytare. Vi som var tre kom helt enkelt inte in i matchen...;) GRATTIS småflickor=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Vi måste ju låta de unga vinna ngn gång, inte lätt att alltid bli besegrade av gammelmormor/gammelfarmor och mormor ;)

2010-02-11 @ 08:49:52
Postat av: johanna

spännande och riktigt jämn match? haha ;) det vet jag inte, men modigt av dig att skriva blogginlägg om det, duktig flicka :)

2010-02-11 @ 08:56:30
Postat av: Linnea

jämn match? Det kan ju diskuteras.Dulär få skriva fler bloggar om det här, bara vänta..

2010-02-11 @ 09:16:31
Postat av: scott

haha ni är för härliga! saknar er

2010-02-11 @ 14:11:49
Postat av: Micke

Du får kolla din mail lite oftare tycker jag :)

2010-02-12 @ 12:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback