Olympiska Spelen

I ett par veckor är det rena drömmen för oss sportälskare och jag försöker så gott det går att anpassa min vardag efter OS. Igår var jag ute och sprang på morgonen och givetvis försökte jag parera det med Sveriges hockeymatch. Under min löptur så blev första perioden radiounderhållning. När det var periodpaus passade jag på att duscha så att jag kunde äta frukost till andra perioden. I nästkommande paus begav jag mig till jobb och sista perioden såg jag på webb-tv. Planering kommer man långt med;)

Det har varit många framgångar och att rangordna dem går knappast, men herrarnas skiathlon är något av det bästa jag har sett. Jag hade gåshud och tårar i ögonen, tänk att en individuell sport kan framkalla sådana lagkänslor. Det var fint gjort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback