Min jul

Den riktiga julkänslan började infinna sig på lillejulafton. På eftermiddagen var jag hemma hos Elina där vi bytade julklappar, åt gröt och julgodis. Under dessa timmar var det inte bara fokus på jul utan vi passade även på att smida lite andra planer. Resultatet återkommer jag dock med lite senare=) 

På kvällen kom lillebror på besök till mig. Vi hade uppesittarkväll med Bingo Lotto och paketinslagning. Några storvinster blev det tyvärr inte, men spänning saknades inte. Nära skjuter ingen hare...

JULAFTON


Detta år firades julafton hemma hos Mamma & Pappa.


Pappa och lillebror


Dagen till ära var Farmor & Farfar matchande röda.


Delar av Mammas hemmalagade julbord.


Andreas är grym på att göra marsipanfigurer. Här är en av dem, grisen.


Jag ger mig på risgrynsgröten


Mormor & Morfar









Julen är verkligen en mysig tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback