Juldagen spenderades på Danskesjön


Jag är ingen hejare på att åka skridskor och den gamla hockeyhjälmen åkte på. Jag klarade mig dock från att falla och det är jag mer än glad för!


Elina


Hockeyfantasten Tias i egen hög person! Han ville lira match, men jag och Elina fick slänga in handduken. Orsak? Dålig balans... Vi försökte istället oss på att "trixa" lite och de som såg oss skulle nog inte tro på oss om vi sa att vi spenderar tio timmar i veckan med att hålla i en klubba...


Daniel


Tias, Elina och Daniel förbereder fika


Lussebulle och varm jordgubbssaft satt fint=)




Det var ett underbart väder att åka skridskor i, men mina tår gillade definitivt inte det. Jag tror aldrig att jag har frusit så mycket om dem och när jag satte mig i bilen hem så var det "hjärt-och-lungräddning" som gällde.

F R I S K U S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback