Elina 25 år


Dagens 25-åring, underbara Elina!


Sofia och Martina








Madde


Carro




Carro skulle fotografera mig och Sofia och påstod att kortet skulle bli mycket bättre om vi inte var med på det. Jag vet inte riktigt om jag håller med henne...;)




De tre girlsen som snart sticker iväg till Italien=)


Elinas lillebror och Farmor. Farmor som för övrigt var i sitt esse och hängde med enda tills vi skulle bege oss vidare ut. Äldre människor med krut i är härliga=)


Daniel och Tias



Klockan 23 tog vi tåget in till Helsingborg för vidare festligheter. Carro hade med sin kamera och dokumenterade både det ena och det andra, men idag är jag tveksam på om jag vill se de bilderna;) Jag, Sofia och Carro upptäckte vår favoritshot (även om bartendern trodde att det var han som lockade;) och som tur var skrev jag upp ingredienserna så att vi själva kan göra den;) Ett tag gick det verkligen undan! Det blev mycket dans och när vi åkte hem fanns det en som var förvånad över vilket tempo vi orkade hålla.

- Jag har aldrig varit med om att man dansar så mycket!

Vi förstod absolut ingenting då kvällens danslängd var i underkant i jämförelse med våra vanliga kvällar. Jag fick sjukt ont i fötterna och hädanefter blir det andra skor när vi ska gå ut. Nästa gång kommer det även att bli uppsatt hår och lättklätt. Det var en sådan extrem värme och att man svettades som på ett träningspass kändes inte okey;)

Tack för en lyckad kväll/natt! Nya upplevelser, nya minnen...

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack själv till alla som var med och förgyllde denna härliga 25 års dag!

2010-08-02 @ 16:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback