Båstad Outdoor Open 2010

Årets turnering är över och det har åter igen varit en underbar helg! Spelmässigt gick det sisådär, men det blev i alla fall bättre och bättre för varje match. Det som fällde oss var öppningsmatchen mot Helsingborg och den insatsen är något som vi gärna glömmer. Det var hawaiinnebandy och vi sprang runt som yra höns. Jag tror inte att publiken uppskattade vår insats... Ett poäng mot våra seriekonkurrenter Göteborg kändes okey och vår storvinst mot Palmstaden måste vi vara nöjda med. Tyvärr räckte fyra poäng inte för att gå vidare till söndagens slutspel.  

Resultat
FBC Engelholm - FC Helsingborg 1-2
FBC Engelholm - Göteborg 2-2
FBC Engelholm - Palmstaden 7-1

Under lördagen blev jag intervjuad och för de intresserade går den att se
här. Själv har jag sett den en gång, vilket var första och sista gången... Att stå framför kameran är verkligen inte min grej. Som jag ser ut och usch som jag låter!


Vi hoppades att vädergudarna skulle vara med oss men regnet kom lagom till vår första match. 


Vi var sådär roade över att inte få spela utomhus. Två matcher flyttades in och vår var en av dem...


Full laddning inför en av våra matcher!












Otippat att det är de två stela gamlingarna (jag och Elina) som känner behovet av att stretcha i pausen...;)
















Under lördagen var det underbart väder och att kunna kombinera sol med innebandy var verkligen toppen=)


Förberedelser inför kvällen


Sofia var en av våra supportrar. Frida kom också och stöttade, men följde tyvärr inte med på kvällen. Tur att det kommer fler chanser=)


Det blev middag på restaurang Sand. Här är Benagn och Carro.


Elina och Madde


Observera Sofias snygga bränna;)




Laddning inför Peppes







Vad som är tråkigt? Att det är ett helt år till nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback