Spegel spegel på väggen där...

Efter torsdagens träning skulle vi ha fotografering med fotbollen. Jag hade inte tänkt så mycket på det utan tog för givet att vi skulle bege oss till fotografen direkt efteråt. Jag var tydligen helt fel på det för vi avslutade träningen 35 minuter tidigare så att alla skulle hinna fixa till sig. Jag bytade om till matchkläder och sen kände jag mig redo. Samma sak gjorde övriga "gamla" spelare medan lagets yngre skara hade andra planer. De hade med sig plattång och smink vilket bildade en lång kö framför spegeln. Korten har vi inte fått se ännu, men jag antar att jag får lida för att jag inte la någon kraft på att dölja mitt rödblossiga och svettiga ansikte;)


Kommentarer
Postat av: Elina

Alla vi "äldre" kan joina dig... Ladda nu ordentligt till premiären i em :)

2010-04-18 @ 09:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback