Säsongen 2010/2011

Inför denna säsong hade jag som mål att komma tillbaka i den form som jag var i innan jag skadade mig. Även om jag kanske har haft tydligare toppar och dalar så känner jag ändå att jag har kunnat plocka fram det där lilla extra några gånger. De senaste veckorna är det ett par föreningar som har hört av sig och på något sätt är det ett kvitto för mig att jag faktiskt har lyckats uppnå mitt mål. När ett topplag i division 1, som för några veckor sedan var nära att ta sig igenom kvalet till elitserien, ringde mig blev jag extra glad. Jag har ju redan bestämt mig för att spela en säsong till i Engelholm, men jag har nu svart på vitt att mitt korsbandsknä inte har sänkt mig till en lägre nivå.

Stolt över min väg tillbaka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback