Fotbollsmatch: ÄFF - Hasslarp/Allerum 1-0

Det var ganska mycket folk som hade kommit för att kolla på matchen och jag kan inte annat än att tycka synd om publiken som fick se en så dålig fotboll. Båda lagen bara tjongade och jag förstår inte var det spelet kom ifrån. I vanliga fall brukar vi kunna bjuda på både det ena och det andra, med denna gång var vårt bländande spel som bortblåst. Jag tror de flesta spelarna tyckte att det var en tråkig match och det enda positiva var att vi fick med oss en seger. Det ska vi ta med oss...

Mathens plus ger jag till Olivia Bruzelius som var en klippa i försvaret. Det var inte många som tog sig förbi henne och trots sin unga ålder (född -93) utstrålar hon en enorm trygghet.


Kommentarer
Postat av: tobbedahl.

Grattis till denna suveräna inledning av serien :)



Lycka till i fortsättningen!



/ Tobbe

Postat av: Emelie Ohlsson

Till Tobbe: Tack så mycket! En bättre start på serien hade vi inte kunnat få, skönt=)



Trevligt att du läser min blogg förresten...:)

2010-04-26 @ 11:01:59
URL: http://guldemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback