Lördagens motto: Återhämtning

Jag och Elina var egentligen bjudna på middag till Göteborg, men på grund av att vi hade seriepremiär med fotbollen på söndagen så fick vi tyvärr tacka nej (förhoppningsvis kommer det fler chanser?!=) Vi bestämde oss istället för att ha hemmaspa och avsluta med en trerätters middag. Klockan 14 hämtade Elina mig och vi begav oss till Maxi för att handla alla ingredienser. Jag ansvarade för huvudrätten och Elina för de övriga två. När vi kände oss nöjda med våra inköp åkte vi hem till mig och hade några sköna timmar med allt som hör avslappning till. Innan vi började med middagen blev det en kort promenad för att vi skulle vara extra hungriga=)


Förrätt


Huvudrätt


Efterrätt


Det här fina kortet fick jag från Elina. Texten stämmer mer än bra och själv hade jag inte kunnat beskriva vår relation på ett bättre sätt!

Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för en helt underbar em/kväll<3

2010-04-18 @ 20:52:42
Postat av: Pillan

Åh vilket fint kort =)

2010-04-18 @ 21:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback