Rookiefest


GUL VÄST = ROOKIE


Lekledarna är i full gång


Tänk så svårt det var att få ett bra foto på er, fjärde gången gillt...;)


Fångad av en stormvind - detta gjorde ni klockrent!




Den ena minen...


...var värre än...


...den andra=)





- Jag tycker vi har som regel att man säger till varandra om man har något mellan tänderna. Jag menar hur kul är det att gå runt med ett pepparkorn som alla kan se...

Var du rädd att vi inte följde din regel Filippa;)


Givetvis utnyttjade vi möjligheten att få höra vår nya idolstjärna live. När en tävling förlorades så blev straffet att vi skulle få en repris på förra veckans sångframträde på TV. Du var verkligen duktig TP!





Tack Ida för att du ordnade det så bra på Bahnhof!






Vi träffade på My och Henke som var på ett riktigt partyhumör=)


Knäco-gänget slöt upp på Bahnhof


Andre hade fullt upp för att få alla nöjda


Här rockas det ordentligt, och givetvis med Filippa i spetsen=)


- Lova mig att du lägger ut detta foto på din blogg!

Jag håller alltid vad jag lovar Filip, så här är din bild=)


Vad hände här?!


Eslövbruden Maria tog själv mikrofonen för att framföra en låt från sin favoritartist Hasse Andersson...

DET HÄR VAR VERKLIGEN EN LYCKAD KVÄLL TJEJEER, PRECIS VAD VI BEHÖVDE!


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag kan bara instämma :) Love<3

2009-09-23 @ 08:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback