Min helg

Fredag:
Jag kom hem relativt sent från jobb och då var det soffan som väntade. Under hela veckan hade jag längtat efter denna stund och efter middagen passade jag på att unna mig en stor portion glass (det är verkligen underskattat!) Jag har alltid varit svag för musikprogram och eftersom vardagarna går i ett så hade jag spelat in alla idolavsnitt. Det blev ett riktigt idolmaraton=) 

L E E N D E T . . .

Linda, du vet vad jag menar;)

Lördag:
På morgonen blev det en lång och härlig löprunda som avslutades med ett pass på gymmet. Under eftermiddagen/kvällen stod kusinträff på schemat. Vi samlades hemma hos Farmor & Farfar för diverse aktiviteter och avslutade med grillning. 

Söndag:
Denna dag var en riktig slappedag. Som vanligt vaknade jag tidigt och nu när jag var ledig hade jag ju dessutom tid för en brakfrukost. Strax innan lunch åkte jag och pappa till Farmor & Farfar för att hjälpa dem att ta ner partytältet efter gårdagens fest. Det bjöds på mat och jag fick även med mig lite godsaker hem. De nyplockade hallonen var helt underbara och har avnjutits till frukost de senaste dagarna=)

På kvällen hade vi vår traditionella familjeafton. Det började med att mamma & pappa hjälpte mig att fixa lite i lägenheten. Lampa, hylla, tavla och spegel (veckans nyinköp) skulle sättas upp. På kvällen blev det tacos och filmen "Män som hatar kvinnor". Jag har sett den tidigare, men ville passa på att friska upp minnet innan jag ska se del två. Jag väntar med spänning...


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken underbar helg du har haft :) Love<3

2009-09-16 @ 09:56:45
Postat av: Linda

Japp jag vet exakt vad du menar och man smälter varje gång :)

2009-09-19 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback