På språng i ny miljö

För att jag ska ha ro att sitta stilla hela dagen så har jag varit noggrann med min träning. På morgonen har jag gett mig ut på löprundor och det har väl inte varit det lättaste att hitta bra ställen att springa på. En dag hamnade jag i ett industriområde, en annan dag sprang jag förbi Ullevi/Scandinavium och nu senast blev det lite fönstershopping när jag sprang genom Nordstan=) Värt att notera är att jag BARA har sprungit vilse en gång. Jag trodde att jag var på rätt spår, men när jag inte kände igen någonting så började jag tveka. Jag mötte en äldre dam och frågade henne:

- Åt vilket håll ligger centralstationen?
- Ska du dit så får du vända. Du springer åt helt fel håll...


Tro det eller ej, men varje morgon har jag i alla fall lyckats komma tillbaka till hotellet. Heter man Emelie Ohlsson så behöver man ingen karta och kompass, man kommer inte rätt ändå...;)

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag e imponerad :) Love<3

2009-10-16 @ 11:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback