En vecka i storstan

I söndags satte jag mig på tåget och åkte iväg till Göteborg. Här ska hela veckan spenderas då jag och två andra från jobb är på revisionskurs.

Idag blev vi indelade i grupper med sex personer i varje där föreläsarna tog sig friheten att välja ut en ansvarig för respektive grupp. Jag och Veronica hoppdes innerligt på att vi skulle slippa få den befordran då vi inte känner oss särskilt bekväma i en sådan roll. På denna kurs tillhör vi de som har jobbat inom revision kortast tid, vi är de i särklass yngsta och ja, vi gjorde den där listan med anledningar ganska lång... När grupperna räknades upp satt vi verkligen på helspänn.

- Ledare för grupp 3 är Veronica Isaksson.

Jag tittade på henne och såg hur besviken hon blev samtidigt som jag själv var lättad över att det inte gällde mig. Jag hade dock inte hunnit tänka tanken förrän jag hörde:

- Ledare för grupp 5 är Emelie Ohlsson...

Förbannat också! Detta visade sig dessutom gälla vid alla övningsuppgifter resterande del av veckan. Vissa kläder passar man inte i och de jag fick ta på mig idag klär mig definitivt inte!

Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tror på dig vännen, detta fixar du! Du är grym! Saknar dig! Love<3

2009-10-14 @ 08:20:53
Postat av: My Gullberg

Det är väl kul med en utmaning? :) Kram

Postat av: Emelie Ohlsson

Till My: Det är skillnad på utmaning och utmaning...;) Kram

2009-10-14 @ 19:32:42
URL: http://guldemlan.blogg.se/
Postat av: micke HBG

fröken bara att gilla läget...lycka till...=)

2009-10-15 @ 11:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback