Inflyttningsfest hemma hos My och Henke


Camilla och Checke


Jag håller med Henke, festen får tummen upp=)






På väg till 57:an


Kvällens solstråle=)


Jag och Elina




My och Henke


Marlan




Elina med kusin Sebbe




Skål


David och Elina



Kvällen blev verkligen lyckad och jag tackar My och Henke så hemskt för deras trevliga initiativ=) Egentligen är jag inget stort fan av 57:an utan jag tycker att där brukar röra sig väldigt skumt och udda folk... De 40+ som dessutom är askalas känns bara obehagliga och bortsett från de som jag gick dit med så var där inte särskilt många bekanta ansikten. Dock höjer musiken stämningen och med tanke på att vi var ett gott gäng som höll ihop där inne så blev det många svettiga och roliga timmar på dansgolvet=)


Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken massuppdatering och vilken helg vi har haft, inte konstigt att vi är trötta! Tack för en supermysig och rolig helg! Dags att ladda om inför en ny vecka...

2009-11-02 @ 08:07:37
Postat av: My Gullberg

Jag lånar några bilder av dig sen... :) Tack för i lördags, grymt kul! Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback