FBC Engelholm - Stanstad 6-4

Efter de senaste förlusterna var det åter igen skönt att få känna på segerns sötma. Det var en spännande match och inte minst när man satt sidan om. Min muskelbristning är inte helt hunda än så min comeback blev alltså inte denna lördag. Det kändes riktigt tråkigt, men jag vet trots allt att jag tog rätt beslut. Jag tänker inte gå på för tidigt och riskera att dra upp skadan. Lite extra rehabträning gör förhoppningsvis att jag slipper vara med om detta fler gånger!

Matchen började i ett lite avvaktande tempo, men i andra perioden drogs det på rejält. Det svängde fram och tillbaka med chanser åt båda håll. Vi hade de berömda marginalerna på vår sida och vi passade även på att utnyttja de chanser som vi bjöds på. Gott jobb tjejer, detta var en härlig vinst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback