En klapp på axeln eller en smäll på fingrarna

VECKANS KRAMAR

Gårdagens busschaufför: När jag skulle åka hem från jobb och lämnade fram pengar så sa han:
- Varför betalar du? Du brukar ju åka på månadskort.
- Jag har glömt mitt kort hemma...
- Jaha, men inte ska du betala för det. Varsågod och stig på ändå!

Det räddade min kväll;) Nu hade jag ju bara offrat 42 kr på att jag hade glömt mitt kort... Snål? Nej, bara ekonomisk. Varför betala för något som man redan har betalat för.

Sanny Werner: Under onsdagen och torsdagen har han masserat, tryckt och gjort diverse övningar på min sargade baksida. För varje gång har den blivit bättre och så mycket som jag kunde jogga imorse har jag inte kunnat göra under hela rehabtiden. Sanny, du är en pärla=)

VECKANS TACKLING

Jobbets tidsdebitering: Denna vecka har det varit extremt...


Kommentarer
Postat av: My

Härligt att du är på g!

Kramar

Postat av: Elina

Tack för sällskapet imorse! Det såg riktigt bra ut imorse med ditt ben, härligt! Passar oxå på att tacka Sanny för hjälp med vaden, det gjorde susen!

2009-11-06 @ 10:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback