Solbrillor och t-shirt

Igår var jag och lillebror på Olympia för att kolla HIF-Örgryte. Mitt jobb har två säsongskort och jag hade givetvis lyckats skriva upp mig på en match. Inför seriestarten så tyckte jag att jag hade gjort ett bra val eftersom det kunde vara kul att se Santos come-back samtidigt som Allbäck är en trevlig lirare. Nu var ju ingen av de båda med och innan avspark så kändes det väl som en mindre lockande drabbning. Nu i efterhand så måste jag ändå säga att det var en bra match, särskilt första halvlek. Visst att HIF borde gjort X antal mål, men chanser snålades det i alla fall inte med. Våra platser var dessutom helt perfekta! Vi satt nästan högst upp på östra läktaren och i mitten av planen. Under hela matchen värmde solen gott och någon extra tröja behövde vi inte ta på oss. Ska jag se något negativt med kvällen så var det att vi gick när det återstod ett par minuter av matchen. Vi ville undvika den värsta bilruschen och det fick vi igen för... Under de sista minuterna hann vi missa två mål, typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback