Är det min tanke hon ser eller dina röda kinder som avslöjar mer

Jag har precis beställt några skivor från cdon.com. Jag brukar sällan göra det, men nu kunde jag inte låta bli. För tillfället är jag helt såld på Melissa Horn, och då särskilt på denna, denna och denna låt. Avskalat, sårbart och helt underbara texter, det är helt i min stil! Att hon dessutom har gjort en duett med Lars Winnerbäck höjer bara henne ännu mer=) Jag klickade även hem Sonja Aldén och jag har en känsla av att vila tryggt är en av de låtarna som jag kommer att spela flitigt. Jag längtar tills mitt lilla paket dimper ner i brevlådan, maxa...

Sen en tid tillbaka har jag varit tyst,
och försökt att känna efter hur det känns.
Ja man gör som alla andra och försöker att bli van,
men jag har tröttnat på att vara likadan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback