Jag gillar uppmärksamhet, men från "rätt" person vid rätt tillfälle

Ibland undrar jag syftet hos vissa gymbesökare. Det finns många original och nu har min väg korsat ett av dem. En uppumpad kille, tight linne, tatuering, skallig och med "charmen" som tyngsta redskap så började han som vanligt prata med mig. Givetvis kan jag vara social mot folk på gymmet, men när okända människor börjar lägga sig i min träning och avbryter mig när jag ganska tydligt visar att jag vill vara i fred så pallar jag dåligt med dem. Jag fick väl en sisådär tjugo frågor och eftersom jag var snål med mina motfrågor samtidigt som jag gav väldigt korta svar så borde han ha fattat piken. Jag fick istället ta tag i det hela själv och gick därför för att fortsätta mina övningar på ett annat ställe. Jag hann dock inte mer än uppför trappan förrän han var mig i hälarna igen: 

Muskelberget: Ska vi höras någon dag?
Jag: Ehh nej, det ska vi inte!

Det ska bli spännande och se vem som blir hans nästa "offer". Som lillebror sa:
- Han pratar alltid bara med tjejerna på gymmet. Att vissa av dem inte ser ut att vara en dag över 15 verkar han inte heller bry sig om.

Kommentarer
Postat av: Lisen

hahahah emlan dååå:P

2009-03-10 @ 10:07:26
Postat av: Kungen av loserstreet

Det är bara att inse en sak emelie,alla gillar dig...

2009-03-11 @ 12:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback