Regnigt studentfirande

Jag måste säga att jag led med årets studenter. Så mycket som det regnade i fredags vet jag inte när det gjorde senast. Alla vita kläder och alla som hade gjort sig så fina, stackare! Jag inledde min lilla runda hos Tove och det var nog en av de mest mysiga studentfirande som jag har varit på. Jag kommer i alla fall aldrig att glömma den! Eftersom hon bor i en liten etta så ville hon inte fira det där. Hennes föräldrar och närmsta släktingar hade åkt från Öland och hade checkat in på campingen här i Ängelholm. De hade tagit med sig en husvagn och det var alltså i den som vi allihopa tryckte in oss i. Jag väntade bara på den där Sunes Sommar incidenten när allt bara tippar och vi skulle sitta i fönsterrutan;) Mysigt hade vi det i alla fall=)

Jag fortsatte därefter till nästkusin Emma. Jag fyllde på min mage med ytterligare mat innan jag begav mig vidare till mitt sista stopp hos Emelie Hjälm. När klockan var strax efter 22 så körde jag hemåt och det var en utmattad Emelie som kröp i säng. Några fler uppvaktningar hade jag inte orkat med och jag får passa på att gratulera er som jag inte hann med att besöka.  

STUDENTEN 2004 - vilken dag...


Kommentarer
Postat av: Elina

Ja vilken dag... :) Den lär aldrig glömmas! Love<3 Puss

2009-06-16 @ 07:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback