När en skada försvinner så kommer det en annan

Jag som tyckte att jag hade suttit sidan om våra träningspass tillräckligt många gånger. Igår var det tid igen och nu är det min ljumske som krånglar. Egentligen var det väl inte särskilt oväntat då jag alltid får känningar i den under sommarträningen. Förra veckan hade vi mycket spänst- och bålstabilitet och det var där som jag drog till den. Eftersom jag har haft problem med det tidigare är jag fullt medveten om att det enda som hjälper är att vila, och för en gångs skull var jag duktig och körde ingen träning under vårt lilla uppehåll. Det var dock inte tillräckligt med vila för redan på gårdagens uppvärmningen så kände jag av den och då var det bara till att kliva åt sidan. Jag hoppas verkligen inte att detta blir långdraget för nu när mitt knä tillåter det så vill jag köra på för fullt!

Friska har många önskningar, skadade har bara en...


Kommentarer
Postat av: Elina

Men du är snart tillbaka igen, kämpa på! Krya på dig!

2009-06-23 @ 08:14:17
Postat av: My

Vi har suttit bredvid alldeles för länge... Bit ihop och efter denna "motgång" kommer vi få vara på plan för alltid! Vi har haft vårt nu!! Kramar

Postat av: micke looserstreet

du gör snart comeback bruden,kämpa på...=) kram på dig

2009-06-23 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback