Midsommar


Fyra granna midsommarbrudar


Så söta så=)


Att vi blev så mätta var dessa gubbars fel, eller hur tjejer...;) Detta var Pillans ansvar och givetvis skulle det vara en del tillbehör. Hon hade köpt 4 liter glass och 1.5 liter (!) grädde. Att det blev över är nog inte så svårt att räkna ut=)


Med solen i ögonen


Kan jag inte få fram ett lite bredare leende... Fast det symboliserar i och för sig kvällen som innehöll många skratt!


Förlorarna...


Blomsterflickor


Det hände en liten olycka, men som tur var hade jag ett alternativt klädesplagg i bordsduken... Jag fick dock hålla mig sittandes eftersom den var lite svår att dra med sig när jag skulle gå någonstans=)


Kvällens tema var spel. Vem som stod som slutlig segrare var vi dock oense om...;)

TACK Henke och My för en lyckad kväll!

Kommentarer
Postat av: My

VI VANN!! :) Är avis på din jordgubbsbild, min blev alldeles orange... Kramar

Postat av: Elina

Vilken midsommarafton, så mysigt vi hade:) Love! Puss puss

2009-06-22 @ 08:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback