Helgen fortsatte i lugnets tecken

I lördags kom mamma & pappa till mig för att hjälpa mig med lite som behövde färdigställas i lägenheten. Jag börjar känna mig hemmastadd nu och det mesta är faktiskt ordnat. Det som kvarstår är dock sånt som ska hängas upp i taket och på väggarna. Jag känner att jag först vill bo in mig för att lättare kunna veta var jag verkligen vill sätta upp något. Utemöbler till min balkong ska jag också införskaffa. Jag har i alla fall kommit fram till vad det är för några som jag vill ha och nu ska jag bara ta reda på var jag kan köpa dem=)

På eftermiddagen blev det lite solande på mitt trädäck. Det var underbart skönt och trött som jag var så blev det även lite sömn. Min ena granne har en förmåga att väcka mig tidigt på morgonen. Att sova längre än till kl.7 är i stort sett omöjligt då han sätter igång med sin rethosta vid den tiden. Första gången jag hörde det så trodde jag att det var någon som var magsjuk, men jag har alltså insett att så inte var fallet... Å andra sidan är det enda gången som jag störs av något för hela lägenhetsområdet är väldigt tyst och rofyllt, vilket passar mig perfekt!

Kvällen spenderades hos Elina. Vi lagade lite mat och lagom till när resterande godsaker sattes fram så tittade My och Checke in. Det blev några timmar fyllda med tjejsnack och jag tror att vi alla var förvånade över hur snabbt tiden sprang iväg. Trevligt hade vi det i alla fall=)

Söndagen var mysig, på många sätt och vis=)

Kommentarer
Postat av: Elina

Vilken skön helg o vilken mysig kväll vi hade på lördagen :) Tiden bara sprang iväg.. "Å nej, vi åt inte så mkt" Ha en bra dag! Love! Puss puss

2009-06-23 @ 08:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback